:D

vineri, 28 decembrie 2012

Salata cu legume si pui (Veggies and chicken salad )


Ingrediente:-carne de pui ( eu am folosit piept de pui )
-morcovi
-pastranac
-telina radacina
-castraveciori murati
pt maioneza :-1 galbenus crud +3 galbenusuri fierte + 2 lingurite de ulei de masline + 1 lingurita de mustar+ 3 linguri iaurt grecesc 0%(poti folosi o branza cremoasa) + sare si piper dupa gust ( sau faci maioneza ta dukan preferata ;) )

Modul de preparare :- cureti radacinoasele ( morcovul+ telina+pastarnacul ) si le pui la fiert impreuna cu puiul , in apa rece cu sare ...

                                                      -cand sunt fierte le tai cubulete
-tai castraveciorii in cubulete
                        -le amesteci toate intr-un bol , condimentezi cu sare sin piper dupa gust
                                                                -prepari maioneza ...
                                 -intr-un vas pui galbenusurile + mustarul , amesteci cu un tel electric si adaugi uleiul picatura cu picatura pana ce incepe sa se ingroase (nu te astepta sa se ingroase foarte tare pt ca uleiul e mult prea putin ca sa obti o maioneza tare ) , adaugi iaurtul grecesc ,sare si piper dupa gust ...
                                               -adaugi maioneza peste legume si pui
                                                                    -amesteci bine ...
-decorezi salata dupa preferinta

                                                                               Pofta buna !

6 comentarii:

  1. Un deliciu..fac si eu curand.Multumesc pt idee si nu in ultimul rand pt reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru reteta! pentru prima data am facut maioneza,mi-a iesit foarte foarte buna! Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu mare drag, mă bucur că -ți place! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Se poate pune si gogosar acru ca la salata beuf?
    Bunica mea punea si sfecla rosie fiarta in salata beuf originala, era foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca sunt murati fara zahar poti pune,eu nu am mancat niciodata salata de beouf cu gogosari sau cu sfecla...Spor la bucatarit! 😊

      Ștergere